VAIMO tarjoaa hallinnoituja palveluja, jotka muokataan vastaamaan yrityksesi tarpeita ja odotuksia. Useat erilaiset palvelut ovat huomattavan tärkeitä myös uuden verkkokaupan avaamiseen jälkeen, ja näitä ovat muun muassa hosting-palvelut, tukipalvelut ja sivuston ylläpito. Tästä syystä jokaisella VAIMOn ylläpitovaiheeseen siirtyneellä projektilla on oma asiakaspäällikkö. Asiakaspäällikkö vastaa kaikkiin verkkokauppaasi liittyviin kysymyksiin ja työskentelee tiiviissä yhteistyössä projektinjohtotiimin kanssa.
HOSTING-palvelu
Hosting- ja verkkokauppa-alustan toimittaja samassa paketissa on erinomainen vaihtoehto! Hosting-palvelumme on laadittu siten, että se tukee Magentoa parhaalla mahdollisella tavalla, jotta sivustosi on varmasti aina käytettävissä ja toimii.
Erittäin tehokas ja erinomainen saatavuus
Kuormituksen tasapainotus
Varajärjestelmä
Välimuistin kehysympäristö
tukipalvelut
Magento-sertifitoidut tukitiimimme asiantuntijat ovat käytettävissäsi sovittuna ajankohtana. VAIMOn tukipalvelut ovat saatavissa useilla eri kielillä ja aikavyöhykkeillä.
Puhelinpalvelu ja sähköposti
Tietopohja verkossa
Useita aikavyöhykkeitä ja kieliä
SLA
Palvelutasosopimuksemme (Service Level Agreement, SLA) ovat aina asiakaskohtaisia ja vastaavat tarpeita sekä vaatimuksia. Meillä on kattava valikoima mittatilaustyönä laadittuja SLA-paketteja, joiden avulla tukipalvelut voidaan laajentaa sisältämään myös ympärivuorokautinen asiakastuki sekä muita seuraaviin paketteihin sisältyviä palveluja:
Laitteisto SLA
Sovellus SLA
Asiakkuushallinta
Jokaisella asiakkaalla on oma yhteyshenkilö yhteydenpitoa ja näkyvyyttä varten.
Tuki- ja projektinjohtotiimit työskentelevät yhdessä sinun parhaaksesi.
Asiakaspäällikkö on aina käytettävissäsi, kun kaipaat verkkokauppaasi liittyviä neuvoja.
MAGENTo-koulutus
Magenton perusteet sisältyvät tarjoukseen.
Järjestämme tarvittaessa myös asiakaskohtaista koulutusta.