BJÖRN BORG
"Vaimon ammattitaitoiset backend ja frontend -kehittäjät antoivat suuren panostuksensa tälle projektille taitojensa ja relevanttien suositustensa kautta. He osoittivat sitoutumistaan ja saatavilla oloa koko projektin ajan. "

Jonas Lindberg Nyvang

Markkinointi- ja viestintäpäällikkö Björn Borgilla

Visit BJÖRN BORG

The Challenge

Björn Borgin tavoitteena oli kehittää verkkokauppasivuston navigointia ja helppokäyttöisyyttä asiakkaille sekä kehittää kustannustehokkuutta ja hallinnointimahdollisuuksia sisäiselle kehitystiimille. Sivustolle piti lisätä toiminnallisuutta, yksinkertaistaa kassan maksuprosessia ja kasvattaa verkkokauppamyyntiä.

The Solution

Vaikka Björn Borgin verkkokauppasivuston kautta yritys saa tällä hetkellä suhteellisen pienen osan yrityksen kokonaisliikevaihdosta, yritys näkee sen strategisesti tärkeänä osana yrityksen myyntiä. Vaimo loi uuden suodatustoiminnallisuuden; mahdollisuuden useamman värin valintaan tarkasteltaessa vaate-artikkeleita; kehitti toiminnallisuuden, jossa sivusto näyttää suosittelee tuotteisiin muita liittyviä tuotteita; yksinkertaisti kassan maksutoiminnallisuutta; sekä lisäsi ristiin myyntimahdollisuuden kassalle. Valutaan ja kielen lokalisointi yksinkertaisti ostosprosessia.

Features

  • Multi-Option Filtering
  • Up-sell on Product Page
  • One-step checkout- process
  • Internationalisation
  • Cross-sell on Checkout Page
Lataa PDF-artikkeli

Haluatko lisätietoja? Ota yhteyttä