Set Descending Direction
  • BJÖRN BORG

    BJÖRN BORG

    Björn Borg halusi verkkokaupastaan asiakasystävällisemmän sekä kehittää kassa- / maksusivua. Kokonaisuus haluttiin myös samalla kustannustehokkaammaksi. Yritys valitsi Magenton, koska muut kauppiaat suosittelivat alustaa. Vaimo valittiin alustatoimittajaksi, koska meillä on riittävän laaja osaaminen sekä teknologiasta että liiketoiminnasta.

    • 50 % - Parantunut ostokonversio
    • 15 % - Vähennys hylätyissä ostoskoreissa
    Lue lisää BJÖRN BORG :sta
  • GANT

    GANT

    Asiakas, jolla oli selkeä käsitys mitä GANT brandi edellyttää visuaalisesti, VAIMOlla oli etuoikeus päästä rakentamaan vaativaa hanketta erittäin nopealla toimitusaikataululla.

    • 340% - Tilausmäärän kasvu
    • 290% - Parantunut konversio
    • 50% - Alhaisemmat hosting-kustannukset
    Lue lisää GANT :sta
  • ABSOLUT ART

    ABSOLUT ART

    Absolut Art wanted to offer a channel for artists to reach a global audience and make exclusive art accessible for regular consumers. Vaimo constructed a mobile-first, multi-site solution composed of two sections: Artists, and Artworks.

    • 77%  increase in sessions

    • 105% increase in traffic from mobile

    • 44%  decrease in average page load time

    • 275% increase in organic search

     

    Read Magento's Customer Success Story with ABSOLUT ART

    Lue lisää ABSOLUT ART :sta
  • Tilbords

    Tilbords

    160 vuotta sitten perustettu Tilbords on Norjan johtava keittiö-, posliini- ja sisustustarvikkeiden jälleenmyyjä. Yrityksellä on 130 myymälää ympäri Norjaa. Verkkomyynnin suosion kasvaessa yritys halusi seurata aikaansa. Verkkokaupasta tuli tärkeä kilpailutekijä vahvasti kilpailluilla markkinoilla.

    • 38% -Suurempi keskiostos
    • 34% - Kasvanut ostokonversio
    • 45% - Lisää liikennettä
    Lue lisää Tilbords :sta
  • Kalevala Koru

    Kalevala Koru

    Kalevala Koru halusi yhteistyökumppanin, joka auttaisi suunnittelemaan verkkokaupan käyttökokemuksen sekä sivuston toteutukseen kokonaan uudelleen ja tarjoaisi luotettavan alustan verkkoliiketoiminnan maailmanlaajuiselle kasvulle. VAIMOn projektitiimi toimitti kuudessa kuukaudessa kaksi perusteellisesti uudistettua ja responsiivista verkkokauppaa kolmella eri kielellä: suomeksi, englanniksi ja saksaksi.

    • 95 % – enemmän maksutapahtumia
    • 120 % – enemmän tuloja
    • 10 % – suurempi keskiostos
    • 65 % – parempi ostokonversio
    Lue lisää Kalevala Koru :sta
Set Descending Direction

Haluatko lisätietoja? Ota yhteyttä