Set Ascending Direction

Hylkäävätkö asiakkaasi ostoskorin viime hetkellä? Tässä pari neuvoa asian korjaamiseksi

Hylkäävätkö asiakkaasi ostoskorin viime hetkellä? Tässä pari neuvoa asian korjaamiseksi

Mitä kalliimpi ostos, sitä isompi päätös. Verkossa asiakkaan on kivijalkaa helpompaa siirtää kalliskin tuote ostoskoriin. Totuuden hetki koittaa vasta siinä vaiheessa, kun kortti- tai laskutustiedot näpytellään koneelle ja hinta realisoituu juuri tätä ennen, kun ostaja näkee kaikki ostoksesta koituvat kulut konkreettisena laskelmana. Tämä on se hetki, kun harkitsija muuttuu maksavaksi asiakkaaksi.

Read the full blog post

AN INTERVIEW WITH SELVER: CONDUCT ECOMMERCE CONSCIENTIOUSLY

AN INTERVIEW WITH SELVER: CONDUCT ECOMMERCE CONSCIENTIOUSLY

We spoke to Gunnar Obolenski, Ecommerce Manager at Selver, one of the largest and most prestigious grocery store chains in Estonia and our client about their eCommerce journey, what they have achieved, what they have learnt in the process and about the challenges grocery stores are facing in general when selling online. Read also about Selver’s online store launch, Selver’s Magento Imagine award nominations in 2017 and 2016, and local awards in 2017 and 2016. Also, check out Magento’s Customer Success Story of Selver.

Read the full blog post

Hylkäävätkö asiakkaasi ostoskorin viime hetkellä? Tässä pari neuvoa asian korjaamiseksi

Hylkäävätkö asiakkaasi ostoskorin viime hetkellä? Tässä pari neuvoa asian korjaamiseksi

Mitä kalliimpi ostos, sitä isompi päätös. Verkossa asiakkaan on kivijalkaa helpompaa siirtää kalliskin tuote ostoskoriin. Totuuden hetki koittaa vasta siinä vaiheessa, kun kortti- tai laskutustiedot näpytellään koneelle ja hinta realisoituu juuri tätä ennen, kun ostaja näkee kaikki ostoksesta koituvat kulut konkreettisena laskelmana. Tämä on se hetki, kun harkitsija muuttuu maksavaksi asiakkaaksi.

Read the full blog post

Tuotetiedot voivat tehdä tuotteesta asiakkaalle vastustamattoman tai luotaantyöntävän. Tässä viisi yleisintä kipukohtaa, joiden korjaaminen parantaa konversiota.

Tuotetiedot voivat tehdä tuotteesta asiakkaalle vastustamattoman tai luotaantyöntävän. Tässä viisi yleisintä kipukohtaa, joiden korjaaminen parantaa konversiota.

Tutkimusten mukaan jopa neljäsosa verkkokaupasta ostettujen tuotteiden palautuksista johtuu virheellisestä tai puutteellisesta tuotetiedosta. Tuote ei siis ole vastannut asiakkaan odotuksia. Palautusten hallinta ja logistiikka taas on verkkokaupassa merkittävä menoerä.

Read the full blog post

Mr Price Group Magento Customer Success Story

Mr Price Group Magento Customer Success Story

Magento published yesterday a customer success story of our client, Mr Price Group, detailing their eCommerce journey till today. Mr Price Group is one of the top omni-channel fashion, value retailers that encompasses six apparel, sportswear, homeware, and financial services brands: MRP, MRP Sport, MRP Home, Sheet Street, Miladys and MRP Money.

Read the full blog post

Vaimo Rings in a Record Year with a Sales Increase of 50%


Vaimo Rings in a Record Year with a Sales Increase of 50%


Vaimo, a leading global provider of e-commerce solutions on the Magento platform, increased its sales in 2016 by 50 percent to 193 million SEK, while the operating profit amounted to 15.7 million SEK. The company predicts continued strong growth and is exploring various strategies to raise capital for further expansion.

Read the full blog post

Vaimo's client Kaubamaja Wins the Estonian Digital Excellence Award 2016

Vaimo's client Kaubamaja Wins the Estonian Digital Excellence Award 2016

Three finalists were announced during the first round of voting at the award event: Barking, DPD Eesti client portal minupakk.ee, and Kaubamaja’s online shop. The second round of voting was amongst the three finalists, and Vaimo's client Kaubamaja emerged as the overall winner for 2016.

Read the full blog post

Selver and Kaubamaja Both Finalists in Estonian Digital Excellence Awards 2016

Selver and Kaubamaja Both Finalists in Estonian Digital Excellence Awards 2016

On April 18th, 2017, The Estonian eCommerce Union shared the 6 finalists of Estonian Digital Excellence Awards who have noticeably helped to improve the Estonian eCommerce landscape according to votes from a professional jury and open voting polls. Vaimo's clients Selver and Kaubamaja are both amongst the finalists in this year's awards.

Read the full blog post

Set Ascending Direction

Haluatko lisätietoja? Ota yhteyttä